(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)
ADRESÁT (PRODÁVAJÍCÍ)
Internetový obchod: krasa-pro-zeny.cz
Společnost: Jana Odemero
Adresa pro vyřizování a reklamací: Krupná 2170/10
143 00 Praha 12 Komořany
Korespondenční adresa: Česká republika
Veškerou korespondenci zasílat na výše uvedenou adresu.
IČ: 87440075
E-mailová adresa: objednavkykrasaprozeny@seznam.cz
Telefonní číslo: +420 704 469 954
SPOTŘEBITEL
Jméno a příjmení:
Adresa:
Kontaktní telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne ________________________ jsem ve Vašem obchodě vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (zde je třeba vadu podrobně popsat )
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: ( zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů).
________________________________________________________________________________ Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
- Datum objednání (*)/datum obdržení (*) ..............................
- Číslo objednávky: ......................................
- Číslo prodejního dokladu: ...............................
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem ............................ a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) ......................................................
- Jméno a příjmení spotřebitele: ........................................................
- Adresa spotřebitele: ......................................................................................................
- E-mail: .........................................................
- Telefon: ............................................................
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
V ________________________Dne ________________________
________________________________________________________________________________
Jméno, příjmení (čitelně) a podpis spotřebitele
Balíček zasílejte pouze doporučenou poštou nikoliv obyčejnou poštou, kdy Vám pošta nevystaví doklad o odeslání s č. balíčku.
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č. (*)
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem. Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci. Reklamace musí být uplatněna nejpozději v zákonné lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.